Види банерів
Преміум-банери на сайт (300×600 px, 890×135 px, 375×135 px), банери для соціальних мереж (1080×1080 px, 1080×1920 px) та інформер (100×100 px)
Шрифти
- Обов’язково надіслати всі шрифти, які використовуються в макеті, в окремій папці або архіві
- Використовувати виключно власні шрифти або з бібліотеки Google Fonts
Соцмережі 1080×1920px
Динамічний:
Вимоги:- Архів з проєктом у Adobe After Effects (версії 22–25) або відео у форматі MP4/MOV розміром 1080×1920 px
- Загальний розмір файлу — до 30 МБ
Статичний:
Вимоги:- Зображення у форматі PNG або JPG розміром 1080×1920 px
- Вихідні файли: у форматі PSD або проєкт у Figma
- Загальний розмір файлів — до 4 МБ
Інформер 100×100px
- Зображення у форматі PNG або JPG розміром 100×100 px
- Заголовок до 25 символів
- Основний текст до 25 символів
«Самолікування»
Згідно із законодавством, для реклами лікарських засобів та медичних виробів, на банері літери напису «САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ ШКІДЛИВИМ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я» мають займати не менше 15% площі банера (динаміка або статика). Ніжки букви «Д» не враховуються у площу напису. Регуляторний текст не є частиною цього напису.
Регуляторний текст
Лікарські засоби:- Обов’язковий елемент – регуляторний текст: «Реклама лікарського засобу. Перед використанням препарату обов’язково проконсультуйтеся з лікарем та ознайомтеся з інструкцією. Номер ліцензії». Текст має бути попередньо затверджений юристами.
- При розміщенні реклами не лікарських засобів необхідно зазначити категорію товару та відповідні реєстраційні документи. Наприклад: Реклама медичного виробу. Не є лікарським засобом. Сертифікат відповідності № UA.101.MD.4.0965-22.00 від 25.07.2022 р.
Приклади розміщення




Соцмережі 1080×1080px
Динамічний:
Вимоги:Статичний:
Вимоги: