Умови повернення товарів

Відповідно до чинних наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360 та Постанові КМУ від 19.03.1994 р. № 172:

Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.

Відповідно до ст. 8. Закону України «Про захист прав споживачів»: «У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності виснов­ком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар».

Для повернення лікарського засобу чи виробу медичного призначення неналежної якості, необхідно надати фіскальний чек та доказ того, що лікарський засіб неякісний  - висновок експертизи. Офіційним органом у сфері контролю якості лікарських засобів є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба).

Top