Наша команда

Ми зібрали команду експертів для розвитку та вдосконалення якості нашого сервісу

Дмитро Наздрін

Дмитро Наздрін
Операційний директор

  • 18-річний досвід управління роздрібними мережами, 12 років формат drogerie та 6 років у фармацевтичному ритейлі.
  • Реалізація одного з найуспішніших проектів E-commerce в аптечній мережі.

Діяльність операційного підрозділу спрямована на забезпечення підтримки роздрібних мереж в їх підключенні до ресурсу та вдосконаленні якості процесу бронювання товарів. Проведення консультацій з управління асортиментом і ціноутворенням. Фахівці операційного підрозділу мають багаторічний досвід роботи з мережами, що дозволяє забезпечувати ефективну співпрацю з більш ніж з 330 контрагентами (5500 аптек).
Ключове завдання підрозділу - зробити процес бронювання товару, максимально зручним і надійним для кінцевого споживача.

Ірина Бородіна

Ірина Бородіна
Керівник фармацевтичного відділу

Більше 20 років досвіду роботи у фармацевтичній індустрії. Практичний досвід в роздрібній торгівлі, управлінні аптечними мережами та оптовими продажами. З них 10 років - організація роботи фармацевтичного відділу. Моніторинг інформації щодо законодавчих баз. Ведення довідника «ГосНоменклатура», інформаційне забезпечення про лікарські засоби.

    Освіта:
  • вища фармацевтична, Українська фармацевтична академія, факультет «Фармація» в 1999 р.
  • інтернатура - в 2000 р.
  • курси підвищення кваліфікації, атестація за профілем «Провізор-організатор».
Оксана Павлишена

Оксана Павлишена
Керівник відділу реклами

  • 18-річний досвід продажів реклами у рекламних агентствах та медіа-холдингах, з них 7 років - у digital-рекламі.
  • Спеціалізація - стратегічне і тактичне планування доходів від реклами, розробка і реалізація cross-media рекламних проектів.

Відділ реклами здійснює повний цикл супроводу клієнтів: пошук, укладання угоди, контроль проведення рекламних кампаній, post-campaign підтримка. Фахівці відділу реклами мають не тільки багаторічну експертизу у розміщенні реклами, а й глибокі знання фармацевтичного ринку, що дозволяє знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта й пропонувати найбільш ефективні рекламні інструменти для досягнення KPI замовника.

Сергій Макаринський

Сергій Макаринський
Директор з розвитку

14-річний управлінський досвід роботи в ритейлі: від керівництва мережею аптек, до впровадження інновацій.
Спеціалізація: стратегічне планування, реалізація стратегії, трансформація та управління змінами.

Top