Види банерів

Преміум-банери на сайт (300×600 px, 890×135 px, 375×135 px), банери для соціальних мереж (1080×1080 px, 1080×1920 px) та інформер (100×100 px)

Шрифти

  • Обов’язково надіслати всі шрифти, які використовуються в макеті, в окремій папці або архіві
  • Використовувати виключно власні шрифти або з бібліотеки Google Fonts

Преміум 300×600px (динамічний)

Вимоги:
  • Архів із проєктом у Adobe After Effects (версії 22–25) із використанням плагіна Bodymovin розміром 300×600 px
  • У проєкті всі тексти мають бути у форматі зображень або фігур. Заборонено використання 3D елементів, масок, Expressions, ефекти Fx, векторних градієнтів та відео. Якщо банер створений у Adobe Photoshop і імпортований у Adobe After Effects, в обох програмах не повинно бути ефектів Fx, Motion Blur чи елементів зі зміненим режимом накладання (наприклад, Screen, Overlay, Add чи Soft Light).
  • Усі тексти мають бути у форматі зображень
  • Загальний розмір файлів — до 4 МБ
  • Максимальна тривалість банера — до 20 секунд (рекомендовано до 9 сек.).
Додатково:
  • Обов’язково підготувати 2 статичні банери розміром 890×135 px і 375×135 px у форматі JPG або PNG
  • Надати вихідний файл розкадровки у форматі PSD або проєкт у Figma

Підготовка через плагін Bodymovin:

  • Усі зображення зберегти в окремій папці images
  • Кожен банер створювати в окремому проєкті After Effects

Перед відправкою динамічного макета:

  • Перевірте банер через вигрузку Lottie у версії demo, щоб переконатися у правильному відображенні макета

Преміум 300×600px (статичний)

Вимоги:
  • Зображення у форматі PNG або JPG розміром 300×600px
  • Вихідні файли: у форматі PSD або проєкт у Figma
  • Загальний розмір файлів — до 1 МБ
Додатково:
  • Обов’язково підготувати 2 статичні банери розміром 890×135px і 375×135px у форматі JPG або PNG
  • Вихідні файли: у форматі PSD або проєкт у Figma

Соцмережі 1080×1080px

Динамічний:

Вимоги:
  • Архів з проєктом у Adobe After Effects (версії 22–25) або відео у форматі MP4/MOV розміром 1080×1080px
  • Загальний розмір файлу — до 20 МБ

Статичний:

Вимоги:
  • Зображення у форматі PNG або JPG розміром 1080×1080 px
  • Вихідні файли: у форматі PSD або проєкт у Figma
  • Загальний розмір файлів — до 2 МБ

Соцмережі 1080×1920px

Динамічний:

Вимоги:
  • Архів з проєктом у Adobe After Effects (версії 22–25) або відео у форматі MP4/MOV розміром 1080×1920 px
  • Загальний розмір файлу — до 30 МБ

Статичний:

Вимоги:
  • Зображення у форматі PNG або JPG розміром 1080×1920 px
  • Вихідні файли: у форматі PSD або проєкт у Figma
  • Загальний розмір файлів — до 4 МБ

Інформер 100×100px

  • Зображення у форматі PNG або JPG розміром 100×100 px
  • Заголовок до 25 символів
  • Основний текст до 25 символів

«Самолікування»

Згідно із законодавством, для реклами лікарських засобів та медичних виробів, на банері літери напису «САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ ШКІДЛИВИМ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я» мають займати не менше 15% площі банера (динаміка або статика). Ніжки букви «Д» не враховуються у площу напису. Регуляторний текст не є частиною цього напису.

Регуляторний текст

Лікарські засоби:
  • Обов’язковий елемент – регуляторний текст: «Реклама лікарського засобу. Перед використанням препарату обов’язково проконсультуйтеся з лікарем та ознайомтеся з інструкцією. Номер ліцензії». Текст має бути попередньо затверджений юристами.
Не лікарські засоби:
  • При розміщенні реклами не лікарських засобів необхідно зазначити категорію товару та відповідні реєстраційні документи. Наприклад: Реклама медичного виробу. Не є лікарським засобом. Сертифікат відповідності № UA.101.MD.4.0965-22.00 від 25.07.2022 р.

Приклади розміщення

приклад 300x600 банеру
приклад 890×135 банеру
приклад 375×135 банеру
приклад 100×100 банеру